Skip to main content
ik heb sinds 2 maand een prepaid abonnement van 12 euro in de maand, nu kijk ik mijn factuur in van deze maand en zie ik dat het bedrag 22 euro is zonder dat ik over mijn album heen ben gegaan ! hoe kan dit en hoe kan ik dit naar het officeele bedrag krijgen?
Wat staat er bij de specificatie Kimberley?

Kun je de factuur inzien in "mijn Simyo"  om te kijken waaraan die extra 10 euro is opgegaan?
Wat staat er bij de specificatie Kimberley?

Kun je de factuur inzien in "mijn Simyo"  om te kijken waaraan die extra 10 euro is opgegaan?





https://www.dropbox.com/s/e0eih28q7wrrd1i/Schermafbeelding%202014-11-24%20om%2020.32.16.png?dl=0
Hoi Kimberleyjansen, leuk om je op het Simyo forum te zien 🙂.



Wat vervelend dat je factuur wat vragen oproept! Ik heb 'm er meteen bij gepakt en ik zie dat dit je eerste factuur is. Op je eerste factuur staan vaak wat extra kosten, zoals je bundel kosten over verschillende periodes. In het topic: "FAQ: Hoe worden de abonnementskosten op de eerste factuur berekend?" wordt je eerste factuur van begin tot het einde, duidelijk uitgelegd 🙂.



Ook zie ik dat er €0,25 op je factuur is gezet. Dit is een activatie SMS'je geweest voor je Facetime op je Apple toestel 🙂. Helaas heeft Apple die server in de UK staan, vandaar dat het een SMS'je naar het buitenland is geweest.



Heb ik je vraag zo beantwoord?



Bedankt voor je reactie koorelle!

Reageer