Skip to main content
Nou, ik ben snel bij jullie weg. Ik heb de afgelopen 2 maanden nergens een keer een melding gekregen dat mijn data op was waardoor ik nu een rekening van 200 (!!) euro heb!! Ik ben ontzettend kwaad want ik ben gewend dat ik gewoon een sms krijg als mijn internet erdoorheen is, maar dit is echt bizar. Voor dat geld koop ik een nieuwe telefoon! Waarom zijn jullie opgehouden met meldingen/smsjes/emails/wat dan ook sturen? Dit is toch verplicht?! Heel erg ontevreden.
Sterker nog, op de site staat dat jullie een melding geven op 80% en op 100% van het verbruik. Ik ben echt heel ontevreden dat ik de afgelopen 2 maanden nergens een sms heb gekregen, want die kreeg ik daarvoor altijd wel. Als dit veranderd is had ik daar graag een melding van willen krijgen want zoals de maanden daarvoor laten zien: dan stop ik wel met internet gebruik.
Die 80 en 100% berichten hoor je gewoon te krijgen... Dus als blijkt dat je ze echt niet hebt gekregen dan zal Simyo voor een oplossing zorgen. Die berichten zijn namelijk (wettelijk) verplicht.



Nog even geduld dus tot Simyo reageert maar dan weet je alvast dat er misschien iets fout is gegaan. En dat kan gebeuren.. 🙂
Hoi Chantal_,



Wat jammer om te lezen dat je zo geschrokken bent en denkt over te stappen naar een andere provider 😞. Als ik je verhaal zo lees, begrijp ik dat natuurlijk meteen.



Zoals je zelf aangeeft, zijn we inderdaad verplicht om deze sms'jes te versturen, dus ik ben meteen op onderzoek uitgegaan om te kijken waarom je deze niet hebt gehad. Nu blijkt dat er bij KPN in het systeem stond dat je geen bundel had en daarom sturen ze ook géén sms'jes. Dit klopt natuurlijk niet, want je had een 1500 MB bundel (nu 2000 MB). Onze IT afdeling zet dit vandaag meteen recht, zodat je volgende maand de sms'jes weer ontvangt.



Wat mij dan rest te doen is het vergoeden van de internetkosten van februari en maart. Hoe ik dit doe, laat ik je weten per e-mail 🙂.



Ik hoop dat je na het lezen van mijn bericht een stuk minder kwaad/boos/teleurgesteld bent 🙂. Uiteraard; excuses voor het ongemak!



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je geruststellende reactie Raytje 🙂!
Hoi Tiury,



Bedankt voor je reactie, fijn dat het recht gezet kan worden! Ik was gisteravond nogal heftig geschrokken van de hoge kosten, excuses dat ik er zo'n boos bericht van maakte maar ik zag even al mijn geld opeens in het niks verdwijnen.



& nog bedankt inderdaad Raytje, dat was heel goed voor mijn gemoedstoestand :)



Ik hoor graag van je!

Groetjes.
Hoi Chantal_,



Natuurlijk, zo'n factuur hoef je echt niet voor eigen rekening te nemen hoor, als er technisch iets verkeerd is gegaan! Ik heb met de financiële afdeling afgesproken dat we je tegemoetkoming op 1 april verwerken, zodat jij de laatste dagen van deze maand nog kunt internetten 🙂. Ik stuur je gelijk een e-mailtje zodra we de kosten hebben vergoed!



Groetjes, Tiury
Ook van mijn kant uit, graag gedaan.. 🙂
Ik had niets anders verwacht 😉!




Reageer