Goedenavond,
Ik ben voor mijn dochter deze maand overgestapt naar Simyo. Dit omdat ik het gemak van eSim wat makkelijker leek en ook de app gebruikersvriendelijker is. Hoe de klantenservice is ga ik nu meemaken. Wij kwamen van Lycamobile.
Mijn dochter zou over 2 dagen een nieuwe bundel krijgen. Wij hebben voor 6Gb gekozen omdat dat na berekening voldoende zou moeten zijn.
Na het verbruik van deze 6G gingen wij ervanuit dat ze niet meer kon internetten en dan maar even 2 dagen moest wachten. Dit waren wij ook zo gewend bij Lycamobile.
Nu hebben wij ineens hele hoge kosten die buiten proportioneel zijn. Met name als je ziet dat het om 1Gb data en je voor €5,= 500Mb bundel kunt kopen.
We praten hier over ruim €180,= in 2 dagen tijd!!
Wij waren zoals gezegd bij Lycamobile gewend dat mijn dochter dan niet meer kon internetten, tenzij ik een nieuwe bundel zou kopen voor haar.
Wij zouden het zeer op prijs stellen dat Simyo een coulanceregeling aan zou kunnen bieden anders zie ik mij genoodzaakt om weer om te zien naar een andere Provider!!
Gelukkig heb ik gekozen voor Maandelijks opzeggen.
Een tip voor jullie, het zou zo moeten zijn dat na verbruik van de bundel het internet helemaal stopt en je alleen maar kan internetten als je een extra bundel koopt, hetzelfde als bij Lycamobile.
Wij zijn zeer benieuwd naar jullier reactie....
Met vriendelijke groet,
Eric Knuif namens Lot.