Skip to main content
Hallo,

Ik kreeg een factuur van €251,56 van Simyo waar ik het niet mee eens ben. Ik heb hierover een bezwaarbrief gestuurd. Afgelopen vrijdag werd toch het bedrag van mijn rekening geschreven. De dag erna heb ik het terug laten storten en heb via de site €10 betaald, omdat dit het bedrag is wat ik maximaal wil betalen. Heb ook een bellimiet ingesteld van €10,-

Nu heb ik een email ontvangen dat ik toch die rekening moet betalen en dat er bij een volgende herinnering €5 kosten bij op komen.

De rekening gaat over 1 verzonden sms bericht en 1 gesprek van 3.5 uur naar een spaans nummer, wat niet door mij is gevoerd!

Wat raad u mij aan, toch eerst betalen?
Beste RKH,



Het netwerk registreert enkel waarvoor vanaf uw simkaart opdracht toe is gegeven. Deze verbinding heeft echt plaatsgevonden. Misschien is dit in uw broekzak of tas gebeurd. Wij adviseren u inderdaad het bedrag eerst te betalen. Als u klacht in behandeling wordt genomen kan dit later worden gecorrigeerd. Echter acht ik de kans klein dat het bedrag zal worden kwijtgescholden. Deze verbinding is namelijk echt tot stand gebracht.



Groetjes,



Arie

Reageer