Hier nogmaals mijn probleem na geen antw op bericht en telefonisch niet bereikbaar. Ik heb 2 maanden jullie abbo en heb 6 maanden n actietrief voor bel en sms en 12 maanden vooe internet. Ik zou 14,95 pm betalen dat was bij mn eerste.factuur wel en nu is t 27,74 dat klopt dus nier. Als ik van te voren wist dat dit zou gebeuren had ik nooit zoveel mb genomen!! Hoe kan dat en kan ik eens antwoord krijggen voordat het van mn rekening word gehaald?
Bladzijde 1 / 1
Beste Sabrina,
Wij kunnen facturen alleen per kalendermaand afrekenen. Aangezien je niet precies op de eerste van de maand met je abonnement bent begonnen wordt dit samen berekend met de daarop volgende maand. Als je je factuur bekijkt zie je terug dat er de abonnementskosten worden gerekend voor de periode van 07-08-2012 tot 30-09-2012. Dit zijn bijna 2 maanden vandaar dat de abonnementskosten wat hoger uitkomen.
Groetjes,
Arie
Wij kunnen facturen alleen per kalendermaand afrekenen. Aangezien je niet precies op de eerste van de maand met je abonnement bent begonnen wordt dit samen berekend met de daarop volgende maand. Als je je factuur bekijkt zie je terug dat er de abonnementskosten worden gerekend voor de periode van 07-08-2012 tot 30-09-2012. Dit zijn bijna 2 maanden vandaar dat de abonnementskosten wat hoger uitkomen.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.