.

Beantwoord

Symyo Zelden standaard belminuten niet verrekend op factuur

  • 20 December 2012
  • 3 reacties
  • 221 Bekeken

Op mijn onlangs ontvangen factuur worden mijn belminuten (68 minuten) niet verrekend met  de 50 belminuten die bij mijn Simyo Zelden abonnement horen. Ook mijn 7 SMS'jes worden verrekend te weten  0,72 euro.  Voor 16 minuten 16 euro extra moeten betalen, lijkt me toch  niet kloppen. Nergens worden die 50 minuten zichtbaar van het totaal afgetrokken.

 Mijn verbruik  van Internet daarintegen wordt niet in rekening gebracht want die passen in de Internet Basis  bundel. Dat klopt dus wel.

Hoe zit het dus met de belminuten verrekening die standaard bij het Zelden abonnement horen?
icon

Beste antwoord door Wayne 24 December 2012, 11:35

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Waar komen die 16 minuten vandaan in je rekensom? Buiten de bundel bellen kost iets van 30 cent en met 68 minuten buiten de bundel is dat veel hoger dan 16 euro.
In het overzicht staat altijd €0,00 verbruik achter een nummer als het binnen de bundel valt.
Standaard heb ik 50 minuten. Op de factuur staat een totaal van 68 minutene met per bedrag het gesprek, Nergens een telling te zien tot 50 minuten van 0,00 euro verbruik. Alles wordt gewoon opgeteld  en verrekend. Ik had inderdaad 68-50=18 belminuten verwacht om te betalen. Inderdaad iets van 6 euro ipv 16 euro.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Vitamientje,

Ik heb jouw username aangepast omdat het niet toegestaan is om jouw telefoonnummer als username te gebruiken. Indien je een andere username wilt, kan je mij een privebericht met de gewenste username en zal ik de beschikbaarheid voor je controleren.

Volgens onze gegevens heb je jouw bundel inderdaad overschreden, wij verzoeken je om jouw factuur na te rekenen en er rekening mee te houden dat alle gesprekken op hele minuten naar boven afgerond worden. Volgens onze gegevens is jouw factuur namelijk correct.

Reageer