Skip to main content

.

Hallo,

Ik heb een data bundel van 12GB/maand en vandaag lijkt deze hele bundel opeens binnen 10 minuten verbruikt? Hoe kan dit? Ben ik gehackt ofzo? Alles is nu geblokkeerd en m’n vader zegt dat er een rekening van 125 euro openstaat, terwijl ik normaal 11 euro voor een hele maand betaal. Ik ben 13 jaar en kan dit niet eens betalen……

Wat moet ik nu doen? Klantenservice is telefonisch niet beschikbaar…...Help…..

Kyra

Hallo @KyraVD op je telefoon kun je op app-niveau zien waar de data aan verbruikt is.

De klantenservice is morgen onder werktijd weer bereikbaar en kun je vragen om een betalingsregeling.

Je kunt aan je ouders ook een betalingsregeling vragen via je zakgeld.

Als je een Android-telefoon hebt kun je een waarschuwing en blokkade instellen tegen het einde van de data van je maandbundel, dan kun je alleen nog verder werken via wifi of een extra bundel bijkopen.

Hoi @KyraVD,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan bent geschrokken! 

Om extra kosten te voorkomen sturen wij altijd twee waarschuwing sms'jes. Heb je deze voorbij zien komen? We sturen dit bij 80% verbruik en 100% verbruik van de internetbundel. Als er na het ontvangen van deze berichten geen actie wordt ondernomen door bijvoorbeeld MB's bij te kopen betaal je €0,15 per MB aangezien wij geen datalimiet hebben. Om het beste uit de bundel te halen deel ik graag de volgende pagina met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat we voor je kunnen betekenen. 

Bedankt voor je reactie @JanD

Groetjes,
Amy

Reageer