Skip to main content
Beste Simyo,



Naar aanleiding van een eerdere afhandeling van een probleem (#351975) heb ik ruim een week geleden jullie een brief gestuurd waarin ik het besluit aanvecht. Tot op heden heb ik nog niks van jullie vernomen terwijl mijn telefoon vooralsnog niet te gebruiken is door de zeer hoge kosten die aan mijn gebruik worden toegerekend. 



Graag wil ik weten of mijn klacht al in behandeling is genomen en wanneer ik definitief een passend antwoord kan verwachten.



Met vriendelijke groet,

Ruben de Nie
Hoi Ruben de Nie,



Jouw brief wordt binnen vier weken beantwoord. Mocht je sneller een reactie willen, dan kun jij je klacht ook privé mailen.
Hallo Esma, 



Bedankt voor de reactie. Gezien de situatie (telefoon niet te gebruiken door absurde kosten)  hoop ik niet vier weken te hoeven wachten op een schriftelijke reactie.



Voordat ik de brief naar jullie email zou ik toch graag willen weten of de klacht uberhaupt in behandeling is genomen. Ik zit er namelijk niet op te wachten om uiteindelijk via twee kanalen (brief & mail) dit probleem met Simyo te moeten oplossen.



Met vriendelijke groet,

Ruben de Nie
Hoi RnD,



Omdat we een online provider zijn, raad ik je aan de klacht te mailen. Er zal een aantekening worden gemaakt wanneer de email is behandeld om te voorkomen dat de brief dan opnieuw wordt behandeld. Als je graag direct gebruik wilt maken van de aansluiting raad ik je aan om de hoogverbruik betaling te doen. Wanneer blijkt dat er achteraf toch sprake is van een tegemoetkoming, zullen de kosten worden terug gegeven.



Even lost van de klacht. Op dit moment loopt de nummerbehoud aanvraag nog steeds. Er zijn nu 2 mogelijkheden.



- Je kunt het abonnement activeren met het tijdelijke telefoonnummer. Dat betekent dat het tijdelijke Simyo nummer het definitieve nummer wordt en je af ziet van nummerbehoud.



- Je kunt alsnog de nummerbehoud aanvraag doorzetten door het juiste simkaartnummer door te geven. Er zal dan een nieuw verzoek worden ingediend.



Groetjes,



Alex

Reageer