Skip to main content
De buitenbundelkosten worden gespecificeerd binnen Mijn Simyo en op de factuur, maar waar kan ik de BINNENbundelkosten (bellen) zien?
Hoi JanFL.



Log in op mijn simyo, daarna facturen en selecteer er een.

Boven de grote schijf staat download facturen. (pdf)

Aanklikken, net zo lang naar beneden scrollen tot je de specificaties gesprekskosten ziet.



Factuur bestaat uit meerdere bladzijden.



Friesian.
Dankje Friesian,



Ik zie dat als het binnen de bundel valt dat er 0 euro als bedrag achter het gesprek staat. Als je die tijdsduur van die nul bedragen optelt kom je op BINNENbundelkosten (vergeet de sms-jes niet , dus minuutje per sms meetellen).



Gr. Jan
Als je gaat optellen, vergeet dan niet gesprekken naar boven op gehele minuten af te ronden!
Hoi JanFL, welkom op het forum van Simyo!



Top dat Friesian en Groentjuh al hebben geholpen 😳 Heb je de tip van Groentjuh ook gebruikt?



Het is dus belangrijk dat je alle minuten naar boven afrond. Ook als je vier seconden hebt gebeld. Dit wordt dan berekend als één minuut. Twee minuten en 16 seconden wordt gezien als drie minuten.



Heb je hier iets aan? Anders hoor ik graag wat je precies wilt weten. Wanneer een minuut of sms binnen je bundel valt, zie je inderdaad het bedrag van 0 euro staan. Dit betekent dat het van je 300 belminuten is afgegaan.



We horen het graag van je :)



@Friesian & Groentjuh; bedankt voor de goede hulp 😃

Reageer