Beste forum gebruikers,
Voor een declaratie bij OV-chipkaart moet ik bewijzen dat ik contact heb opgenomen met de klantenservice van OV. Hiervoor heb ik een telefoonspecificatie nodig van Simyo. Het telefonisch contact met de klantenservice van OV is in deze maand (februari) geweest. aangezien simyo pas diep in de maand maart de factuur online zet en ik de declaratie binnen 2 weken moet inleveren zit er ook wat tijdsdruk achter. Waar kan ik dit opvragen?
Mvg, Roy
Bladzijde 1 / 1
Ik zou bij mijn Simyo een screenshot maken 😉
Ik zou bij mijn Simyo een screenshot maken ;)
Dat had de oplossing geweest als Simyo de Factuur + specificatie van de maand  februari al online had staan..
Hey Royskii,
Omdat er nog geen factuur beschikbaar is en je op dit moment jouw verbruik van februari op dit moment niet via tabblad verbruik in kan zien heb ik jou een email toegestuurd met daarin een screenshot uit ons systeem.
Omdat er nog geen factuur beschikbaar is en je op dit moment jouw verbruik van februari op dit moment niet via tabblad verbruik in kan zien heb ik jou een email toegestuurd met daarin een screenshot uit ons systeem.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.