.

Beantwoord

SMS naar buitenland niet gestuurd

  • 6 February 2013
  • 2 reacties
  • 487 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Dag Simyo,
Sinds gisteren aan het einde van de dag kon ik voor het eerst bellen via Simyo. 
Nu kijk ik via Mijn Simyo naar verbruik. Daar staan een aantal zaken die niet juist zijn:
het restant internetbundel zou 128 MB van de 200MB zijn. Het verbruik Internet staat op: 44918 kB. het verschil tussen 128 MB en 200 MB is 72MB verbruik. Dat komt niet overeen met 44918 KB dat ik verbruikt zou hebben.
gisteren zou ik om 17:06 uur een SMS naar Engeland gestuurd hebben (0,25 ct). Dat klopt niet. Ten eerste ken ik niemand in engeland, het getoonde nummer ken ik ook niet en om 17:06 uur zat ik nog in vergadering en heb ik beslist niet ge-SMSt!
Ik heb nu 1 dag een abonnement bij Simyo en kom nu al twee fouten tegen. Dat geeft pertinent geen goed en betrouwbaar gevoel.

Ik wil graag dat deze fouten verklaard worden en hersteld worden.
icon

Beste antwoord door Esma 7 February 2013, 13:39

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
BEANTWOORD U SVP mijn vraag.
Volgens uw website worden vragen die gesteld worden door klanten op het forum binnen 1 werkdag beantwoord. 
Dat is niet gelukt.
Nogmaals: beantwoord mijn vraag svp
Badge +1
Hoi EPCL,

Volgens onze gegevens is jouw abonnement geactiveerd op 5 februari. Je bundels worden hierom naar rato berekend. Uiteraard betaal je hierom ook minder abonnementskosten.

Het sms'je naar het buitenland betreft een activatiesms van Facetime. Bekijk dit topic voor meer informatie.

Reageer