Skip to main content
Ik ben op 31-12-2013 overgestapt naar een andere provider, nu blijft simyo mijn abonnemtenskosten afschrijven.

Ik heb reeds een dreigbrief binnen over nummerblokkade omdat ik niet betaal.....het moet niet gekker worden, kan een provider een nummer blokkeren wat niet eens bij hun hoort??
Hoi arie123,



We kunnen natuurlijk geen nummer blokkeren dat niet meer bij Simyo gebruikt wordt. De tekst in dit soort e-mails is standaard, dus niet heel erg op jouw van toepassing. Het gaat alleen wel om je voorlaatste factuur die nog niet betaald is.



Ik geloof dat je deze vraag ook al via e-mail hebt gesteld. Ik zal mijn collega citeren:

Op 31-12-2013 bent u uitgeporteerd. In de gegevens zien wij staan dat de factuur (******01) van november openstaat. Op de factuur staan abonnementskosten voor de maand december. Wij hebben u een eerste herinnering gestuurd op 23-01-2014. In de herinneringse-mail treft u de iDEAL link om de factuur alsnog te voldoen.



Tevens zien wij staan dat de factuur (******97) van december is betaald. Op de factuur staan abonnementskosten voor de maand januari. Onze excuses voor het ongemak. Wij raden u aan de factuur ******97 te storneren. Nadat u de factuur ******97 heeft gestorneerd ontvangt u automatisch een standaard e-mail met een betaallink voor het gehele factuurbedrag. Deze e-mail kunt u uiteraard als niet-verzonden beschouwen. Tevens zullen wij het doorsturen naar de desbetreffende afdeling dat u de factuur ******97 gaat storneren, op deze manier wordt het goed verwerkt in ons systeem.




Mocht je nog vragen hebben hierover, dan horen wij dat natuurlijk graag.

Reageer