Ik heb al jaren alleen een belbundel bij Simyo daarom heb ik in Mijn Simyo de internet optie uitgeschakeld. Nu heb ik net een nieuwe telefoon en heb ik de simkaart verwisseld van mijn oude naar mijn nieuwe. Een paar minuten later kreeg ik een SMS van Simyo dat ik 2GB had verbruikt. Aangezien ze voor 1GB data buiten bundel ( ik heb niet eens een data bundel) 150 euro rekenen verwachten ze van mij dat ik 300 euro ga betalen. Om de pressie nog even op te voeren is mijn sinkaart geblokkeerd en wordt er niet gereageerd op mijn 2 emails.
Hoe het überhaupt toegestaan en mogelijk is om 300 euro te rekenen voor 2GB terwijl ze zelf een data bundel van 10GB aanbieden voor 2 euro is voor mij onverteerbaar. Dit zijn pure woekerwinsten en gewoonweg misdadig. Ik ga kijken of ik hier juridisch wat mee kan. Sws ga ik een officiële klacht indienen bij de juiste instanties aangezien ik nooit toestemming heb gegeven voor het veranderen van mijn opties binnen Mijn Simyo.