.

Simyo zegt mij iets toe maar doet dit niet. Wat moet ik doen?

  • 19 October 2023
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Goedemorgen,

Tijd geleden op vakantie geweest in Turkije, 10 minuten na dat we geland waren al 60 euro boven bundel gebruikt. (Zonder telefoon te gebruiken) Aangegeven dat ik dat erg overdreven vind en gevraagd of daar iets mee gedaan kan worden. Mij is toen toegezegd de helft van beide rekeningen ( ook die van mijn vriendin want die had het zelfde probleem) te vergoeden.

Later is het volledige bedrag gefactureerd en afgeschreven. Dus dit heb ik gestorneerd.

Ik heb toen aangegeven dat dat niet goed is gehaan en dat ze perongeluk toch het volledige bedrag hebben afgeschreven.

 

Toen werd mij verteld dat het toch niet vergoed gaat worden. 

Ik heb meteen gebeld maar het moest overlegd worden met financiële afdeling en de persoon die het mij beloofd had zou mij dinsdag terugbellen. Helaas nog steeds niet gebeurd en nu zit ik met incassokosten.

 

Ik heb zwart op wit dat de helft van beide facturen vergoed zou worden. Ook telefoon gesprek opgenomen waarin beloofd word mij terug te bellen. Beide dus niet gebeurd.

 

Ik verwacht een oplossing want je kunt mij niet iets beloven en daar achteraf mijn probleem van maken als je de belofte zelf niet nakomt.

 

Alvast bedankt!

Seren 6 maanden geleden

Hoi @Bernard1,

Bedankt voor je bericht. Mijn welgemeende excuses voor deze ervaring, ik kan mij voorstellen dat je wilt weten wat de vervolgstappen nu zijn. Ik wil dit graag verder voor je uitzoeken. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens en jouw 06-nummer? Dan kijken we samen naar een oplossing.

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Bernard1,

Bedankt voor je bericht. Mijn welgemeende excuses voor deze ervaring, ik kan mij voorstellen dat je wilt weten wat de vervolgstappen nu zijn. Ik wil dit graag verder voor je uitzoeken. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens en jouw 06-nummer? Dan kijken we samen naar een oplossing.

Groetjes,
Seren

Reageer