Skip to main content
mijn zoon is wegens hoog verbruik afgesloten, ik heb gelijk de rekening betaald, en daarna gebeld naar simyo.

Echter na een maand nog niet aangesloten en weer gebeld..... er was een registratiefout gegaan aan de kant van simyo en ik kon weer aangesloten worden..... gaf hierbij aan dat ik al eerder gebeld had en dat konden ze niet terugvinden??

Nu zei ik dan krijg ik toch ook geen rekening van de maand dat ik ten onrechte was afgesloten en niet heb kunnen bellen een snauw dat ik die wel moet betalen en anders maar een klacht moest mailen..... is dit de normale gang van zaken bij simyo??

Mvg

Ko Klijn

Delfgauw
Dit is inderdaad niet netjes van hun.

Maar zoals ik het nu verneem heeft u een maand gewacht of tussen door nog gebeld naar Simyo??.

Want dan hadden ze hetmisschien eerder kunnen zien.



Al met al hadden ze u gewoon direct aan moeten sluiten toen u betaald had  als u daar bewijs van heeft dan staat u denk ik wel in uw recht.



Er is vast en zeker wel een medewerker hier dat een toepasselijke oplossing met u kan vinden





Hopelijk komt u er uit





Gr



Alex
Dit is inderdaad niet netjes van hun.

Maar zoals ik het nu verneem heeft u een maand gewacht of tussen door nog gebeld naar Simyo??.

Want dan hadden ze hetmisschien eerder kunnen zien.



Al met al hadden ze u gewoon direct aan moeten sluiten toen u betaald had als u daar bewijs van heeft dan staat u denk ik wel in uw recht.



Er is vast en zeker wel een medewerker hier dat een toepasselijke oplossing met u kan vinden





Hopelijk komt u er uit






bedankt voor je reactie......

ik hoop dat ze zich netjes opstellen en het gesprek met de medewerker hebben opgenomen...... hier kunnen ze lering uit trekken om zo een klant niet te woord te staan.

Ik werk zelf in deze branche en als ik zo met mn klanten omga dan kan ik wel inpakken ;-)



grts

ko
Beste



Over het algemeen zijn ze vrij coulant je heb er altijd 1 tussen zitten die een klant iets anders benaderd.

Meestal word dit wel opgenomen voor allerlei doeleinden.





Mvg



Alex
Hoi kobus1961, welkom op het Simyo forum!



Wat ik terug kan vinden in je betaalgegevens is dat op 29 april de aansluiting van je zoon is geblokkeerd wegens hoogverbruik en dat die factuur, na de tweede betalingsherinnering, op 17 juni via iDeal is betaald. Het lijkt er dus op dat je niet meteen betaald hebt.



Toch zou ik wel graag willen weten wie je destijds gesproken hebt nadat je zoons aansluiting geblokkeerd werd. Zou je mij een privébericht willen sturen met de datum van wanneer je na je betaling gebeld hebt én het telefoonnummer waarmee dat was? Alle telefoongesprekken worden hier inderdaad opgenomen, en als het gebeurd is zoals je hier aangeeft willen we daar graag actie op ondernemen.



Voor nu zie ik in je gegevens dat de aansluiting van je zoon vorige week gedeblokkeerd is.

Omdat de blokkade wegens hoogverbruik terecht was, en de betaling van die factuur via iDeal te laat is binnen gekomen zijn de in rekening gebrachte abonnementskosten terecht.



Mócht het nu het geval zijn dat je deze factuur én handmatig én via iDeal hebt betaald wordt het natuurlijk een ander verhaal. Als dat zo is willen we dat heel graag weten.

Kun je me dit laten weten?





@alex32; dank je voor het meedenken!

Reageer