.

Beantwoord

Simyo moet het zover komen?

  • 21 October 2012
  • 4 reacties
  • 324 Bekeken

Geachte Arie
Vanaf 4-10-2012 loop ik erachter aan om mijn account, die ik bij Simyo heb en die door u fout met 12.30 € belast is , weer recht te zetten. Dus op 0.11€.
Gezien ik er een hoop tijd verspilt heb om met Simyo contact te nemen,
per telefoon ( die wachttijden om de klantendienst te berijken zijn zeker de langsten van alle provider in Europa )
en per forum ( antwoorden die niet op de vraag ingaat of niet klopt )
Ik ben het ook zat elke dag op het net te gaan en te kijken of Simyo iets heeft gedaan.
Ik heb dus de hele tijd mijn abonnement niet kunnen gebruiken door u schuld . Ik ga immers de aansluiting niet gebruiken met tarieven die niet bij het abonnement hooren .
Zou mijn account niet binnen zeven werkdagen aangepast zijn en ik geen voorstel die mij tegemoet komt voor de tijd die ik het abonnement niet kon gebruiken
ga ik een abonnement bij een andere provider afsluiten
en
het abonnement bij Simyo op zeggen omdat het geleverde product niet dat is wat ik besteld heb. Dus ook de aansluit en abonnementskosten niet betalen.
en
mijn machtiging intrekken
In het geval dat u het niet eens ben met mijn besluit kunt u de Simcard bij mij afhalen en u hoeft ook geen incassobureau in schakelen gezien ik alleen een op een besluit van de rechter gehoor geef.
Ik wil nu ook geen berichtjes zien sorry of systemfout
Ik wil gewoon zien dat mijn account op zero staat en ik voor deze maand niet betaal.
Graag uw reactie.
icon

Beste antwoord door Arie 23 October 2012, 17:05

Bekijk originele reactie

4 reacties

Laatste controle
21-10-2012 15:57 Internet gebruik (1511 kB)
Met sim van Simyo
meer dan 1 mb om op de site van Simyo mijn rekening te controleren.
Badge +2
Beste graag antwoord,

Zoals mijn collega alex al had toegezegd is het probleem al verholpen en zijn de onterecht berekende verbruikskosten gecrediteerd. Het gaat inderdaad om een bedrag van € 12,30. Helaas is dit nu nog niet te zien op je persoonlijke pagina. Onder het tabblad 'verbruik' zie je namelijk alleen het verbruik en niet de verrekening terug. Als de factuur halverwege novemver berschikbaar is kanje onder het kopje 'korting en verrekeningen' de verrekening terugvinden.
Het is best mogelijk dat het inloggen op onze persoonlijke pagina en het bekijken van verschillende tabbladen meer dan 1 MB kost. Wat het exact kost kan ik u helaas niet vertellen.

Groetjes,

Arie
Beste Arie
Wij zijn er nog niet uit

Ik heb dus de hele tijd mijn abonnement niet kunnen gebruiken door u schuld . Ik ga immers de aansluiting niet gebruiken met tarieven die niet bij het abonnement hooren

Ja of nee

Groetjes
Reputatie 5
Badge +10
Hoi graagantwoord,

Ik zie inderdaad dat je een tijd geen gebruik hebt gemaakt van de aansluiting. We zullen daarom de aansluitkosten niet in rekening brengen. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer