Vanaf 4-10-2012 loop ik erachter aan om mijn account, die ik bij Simyo heb en die door u fout met 12.30 € belast is , weer recht te zetten. Dus op 0.11€.
Gezien ik er een hoop tijd verspilt heb om met Simyo contact te nemen,
per telefoon ( die wachttijden om de klantendienst te berijken zijn zeker de langsten van alle provider in Europa )
en per forum ( antwoorden die niet op de vraag ingaat of niet klopt )
Ik ben het ook zat elke dag op het net te gaan en te kijken of Simyo iets heeft gedaan.
Ik heb dus de hele tijd mijn abonnement niet kunnen gebruiken door u schuld . Ik ga immers de aansluiting niet gebruiken met tarieven die niet bij het abonnement hooren .
Zou mijn account niet binnen zeven werkdagen aangepast zijn en ik geen voorstel die mij tegemoet komt voor de tijd die ik het abonnement niet kon gebruiken
ga ik een abonnement bij een andere provider afsluiten
en
het abonnement bij Simyo op zeggen omdat het geleverde product niet dat is wat ik besteld heb. Dus ook de aansluit en abonnementskosten niet betalen.
en
mijn machtiging intrekken
In het geval dat u het niet eens ben met mijn besluit kunt u de Simcard bij mij afhalen en u hoeft ook geen incassobureau in schakelen gezien ik alleen een op een besluit van de rechter gehoor geef.
Ik wil nu ook geen berichtjes zien sorry of systemfout
Ik wil gewoon zien dat mijn account op zero staat en ik voor deze maand niet betaal.
Graag uw reactie.
Beste antwoord door Arie
Bekijk originele reactie