Goedendag,
Helaas kan ik momenteel niet bellen/gebeld worden. Dus wat research gedaan naar het genoemde tekst op het moment dat je belt. Kom ik er tot mijn verbazing achter dat ik gister 176 euro aan internet hebt verbruikt. Terwijl ik diezelfde middag nog een e-mail en sms kreeg dat ik op de helft zit. Dat is inderdaad vrij normaal gezien we nu op de helft van de maand zitten. Wat dat betreft hou ik secuur mijn verbruik bij, zodat ik niet buitensporig mijn bundel overschrijdt. Deze ervaring had ik namelijk eerder gehad met bellen buiten de bundel, maar toen was de simkaart niet geblokkeerd?
Graag zou ik willen zien dat het blokkade wordt opgeheven, betaal altijd netjes tijdig mijn rekeningen. En zou graag zien dat negatieve saldo op 0,- geplaatst wordt. Als student zijnde en alleenwonende is dit een aanslag op mijn uitgaven:(
Bvd
Bladzijde 1 / 1
Hoi Jamal,
Welkom op het forum :)
Ik begrijp dat je verbaasd bent over zo'n hoog bedrag. Het is natuurlijk niet de bedoeling om onze klanten zo te laten schrikken. Ik zie dat je ook telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice en ook via de e-mail. Je e-mail is net beantwoord met wat ik denk dat je leuk nieuws gaat vinden 🙂 We zijn je namelijk tegemoet gekomen in de gemaakte kosten.
Let er wel op dat dit een eenmalige coulance is. Om je verbruik goed bij te houden kun je op Mijn Simyo kijken. Misschien is de Simyo app ook handig voor je?
Welkom op het forum :)
Ik begrijp dat je verbaasd bent over zo'n hoog bedrag. Het is natuurlijk niet de bedoeling om onze klanten zo te laten schrikken. Ik zie dat je ook telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice en ook via de e-mail. Je e-mail is net beantwoord met wat ik denk dat je leuk nieuws gaat vinden 🙂 We zijn je namelijk tegemoet gekomen in de gemaakte kosten.
Let er wel op dat dit een eenmalige coulance is. Om je verbruik goed bij te houden kun je op Mijn Simyo kijken. Misschien is de Simyo app ook handig voor je?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.