Beste Simyo,
Â
Vandaag kreeg ik een SMS bericht binnen dat ik hogekosten had opgedaan en dat mijn Simkaart geblokeerd is geworden. Dit kwam voor mij uit het niets aangezien ik mijn telefoon afgelopen week niet veel heb gebruik omdat ik thuis ben. Alleen in principe op de WC even.
op 21 july kreeg ik het bericht binnen dat 80% van mijn bundle gebruikt was ik heb de 20GB bundle dus dan zou ik nog 4GB over hebben voor deze laatste week in de maand. Ik heb hierna geen bericht meer gekregen vanuit jullie SMS services dat mijn MBâs op zijn. Normalieter zet ik mijn 4g gelijk uit zodra ik dit bericht binnen krijg.Â
Een tijd terug was een zelfde soort probleem voortgekomen waar jullie bericht heel laat aankwam en toen had ik 80 euro opgebouwd op de laatste dag van de maand omdat het bericht uren te laat was. Deze kosten zijn toen gehalveerd en daar ging ik toen akoord mee omdat voor de rest van de tijd jullie service mij geen problemen heeft opgewerkt.
Echter, Bij deze keer is het 100% jullie fout. ik verwacht ook dat deze kosten worden kwijt gescholden en weiger deze te betalen. Ik zit al jaren bij jullie en had voor dat jaar jullie altijd aangewezen als een goeie service met goedkope prijzen. Als dit niet wordt opgelost door het weg te schrijven ben ik weg bij jullie.Â
Als bewijslast stuur ik beide de Simyo smsjes en de 1200 smjes die je krijgt vanuit jullie service
~admin: titel aangepast i.v.m. betere vindbaarheid.