Skip to main content

Vanochtend opgestaan en zag dat mijn simkaart geblokkeerd is na hoogverbruik, volgens de app is er in minder dan 19 minuten €4980,85 euro buiten de bundel verbruikt. Ik kon het niet geloven. Uitgerekend op een dag dat ik een belangrijke telefoontje moet plegen.

 

Via whatsapp werd ik niet echt geholpen en kreeg te horen dag het bedrag klopt en standaard tekst dag data onbewust verbruikt kan worden door het toestel. Vervolgens geen reactie meer.
 

In het verbuiksoverzicht zie je ene moment rond €8 per 59MB en moment later €0 voor 59MB.

Ik heb een Databundel abonnement van 24GB en daarvan was nog geen 2 GB verbruikt. In totaal is er dus meer dan 58GB verbruikt. Aan wat? Dat is mij een raadsel. Een vraag of ik een overzicht kan krijgen naar wat voor verkeer al die GB’s zijn verbruikt, kreeg ik te horen dat het niet mag wegens privacy wetgeving.

 

Ik ben nog steeds in schok.

 

Ik hoop op een spoedig antwoord.

 

 

Als Simyo zegt dat ze de zaak blokkeren bij extreem dataverbruik zou er toch een zeer forse reductie plaats moeten vinden.

Laten we zeggen max. 100 Euro. Maar ik heb makkelijk praten: ik hoef het niet te betalen.


Reageer