Beste,
Ik ben al lang tevreden klant van Simyo vanwege de lage kosten. Vanochtend is mijn goede mening echter volledig omgeslagen; ik heb in zeer korte tijd € 654 kosten gemaakt buiten de bundel, en dit alleen maar door een upload naar OneDrive, die ik de avond ervoor heb aangezet. Ik was me totaal niet bewust van het feit dat deze upload nog bezig was, en heb in de tijd dat ik buiten huis kwam zonder op mijn telefoon te kijken deze kosten gemaakt. Ik was voor een dagopname in het ziekenhuis en heb daardoor mijn telefoon niet gebruikt.
Het is toch vreselijk dat ik met deze kosten wordt geconfronteerd zonder dat ik hier iets van merk? Ik snap het idee van een waarschuwings-SMS, maar als ik mijn telefoon een tijdje niet gebruikt gebeurt er helemaal niets om het datagebruik te stoppen. Is er een tegemoetkoming mogelijk? Ik ben niet in staat zo een groot bedrag te voldoen, ook niet als er 50% vanaf wordt gehaald.
Met vriendelijke groet,
Karin