Skip to main content

.

Ivm een foute bestelling van een telefoon heb ik een telefoon retour gestuurd. (telefoon zoon moest op eigen account besteld worden) Op 3/9/24 is deze aangekomen bij Simyo. Na contact zoeken heb ik op 6/9 bericht ontvangen dat het bedrag a €587,41 binnen 3 weken teruggestort wordt. 
Vandaag 29/9 heb ik nog altijd mijn geld niet ontvangen. 2x e-mailen zonder een reactie

Ondertussen de telefoon op het juiste account besteld en dus 2x het bedrag kwijt. Waarom wordt dit niet netjes afgehandeld en reageert er niemand?! Graag afhandelen Simyo

 

 


 

Hoi @AnneB,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Wat gek dat je nog niks hebt ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Onze welgemeende excuses hiervoor. 

Ik kijk graag met je mee. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?

Groetjes,
Ashley


Reageer