.

Beantwoord

Restitutie nov 2012

  • 19 March 2013
  • 1 reactie
  • 207 Bekeken

Badge
Goedemiddag,

Telefonisch wordt ik steeds met beloftes het bos ingestuurd, jullie contactformulier ligt eruit, dus bij deze op het openbare forum!

Ik heb een sim-only abonnement zonder internetbundel. Begin januari schrok ik van het factuurbedrag van November, er was zo'n €200,- afgeschreven voor internetgebruik terwijl ik helemaal geen internet gebruikt heb en ook geen bundel heb.

Wij hebben een compromis gesloten, jullie zouden mij deze kosten terug betalen, en ik kreeg een éénmalige internetbundel in rekening gebracht.
Ik heb sinds 3 januari minstens 6 keer aan de lijn gehangen om te vragen waar mijn centen blijven. Kéér op kéér hebben jullie mij aan het lijntje gehouden en belooft dat het geld terug zou worden gestort binnen een bepaalde termijn. Wederom is deze termijn ruim overschreden.

Ik wacht nu minstens 10 weken op mijn centen en ben het nu helemaal zat. Ik wens het nu binnen 7 dagen op mijn rekening. Tevens verwacht ik dat u dit met mij goed gaat maken middels een schadevergoeding of een andere tegemoetkoming.

Ik laat me niet langer door jullie belazeren. Als het nu middels deze schriftelijke klacht niet in orde komt, ga ik mijn rechtsbijstandsverzekeing inschakelen.
Uiteraard komt daarbij dat u mij en mijn man als klant verliest. Tevens zal ik iedereen ten zeersten afraden om ooit met jullie in zee te gaan!

Met vriendelijke groet,

Gina F
icon

Beste antwoord door Wayne 20 March 2013, 12:12

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Hey frincug,

Allereerst onze excuses voor de vertraging! Ik heb de terugstorting direct aan laten vragen door onze financiële afdeling. Je kan het bedrag binnen 2 dagen op jouw bankrekening verwachten.