.

Beantwoord

Rekening VERKEERD berekend en te hoog.

  • 28 March 2013
  • 1 reactie
  • 332 Bekeken

Badge
Volgens jullie helpdesk is mijn rekening correct maar helaas voor jullie heb ik een rekenknobbel.
Ook al reken ik volgens jullie concept.
Elk gesprek naar BOVEN afronden naar de hele minuut dan nog kom ik op 92 minuten in een belbundel van 100 minuten.
De maand ervoor kwam ik niet eens in de buurt van mijn maximale beltijd en deze maand heb ik ook nog 44 minuten over.

Leg mij maar eens uit hoe dat kan.
Want een normaal mens dat kan rekenen komt er elke keer weer achter dat de factuur FOUT BEREKENT is.

O en wat is eigenlijk jullie EMAIL want ook dat is NERGENS terug te vinden.

De niet erg snuggere gast die mij hielp van de klantenservice (dure naam voor iets wat niets met klantenservice van doen heeft) was *naam verwijderd*.

Ik heb de factuur herberekend met de computer de calculator en uit het hoofd en op een uitdraai van de factuur.
En elke berekening is hetzelfde 92 minuten.
En ja ik heb ook 2 SMS verstuurd dus maakt dan hooguit 93 minuten.
Is nog steeds GEEN 100 minuten.

Dus mail mij maar eens rap dan zal ik de ingescande factuur met juiste berekening naar jullie opsturen.

De foute betaling gaat gegarandeerd terug naar mijn rekening want ik betaal NIET voor creatief rekenen.
icon

Beste antwoord door Alex 3 April 2013, 14:46

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum utltrafox69,

Ik heb je aansluiting + facturen bekeken. Ik ben er even vanuit gegaan dat het om je februari factuur gaat. Je had in februari een Simyo Zelden bundel. Dat betekent dat je 60 bel/sms minuten kunt verbruiken. Je berekening van het aantal bel/sms minuten klopt wel alleen je hebt geen 100 bel/sms minuten maar 60 bel/sms minuten.

Ons email adres is [email]klantenservice@simyo.nl[/email]. Je kunt ook altijd een email sturen via onze contactpagina http://www.simyo.nl/klantenservice. Overigens zie ik dat je inmiddels ook een email hebt gestuurd en ook antwoord hebt gehad.

Is mijn uitleg hierboven duidelijk?

Groetjes,

Alex

Reageer