Skip to main content
Hoi heb een vraag , heb nu een factuur gehad voor bijna €30,- extra terwijl ik 84x gebeld heb a 75 minuten , terwijl ik 100 minuten heb in een pakket,

€6,20 voor mijn sms terwijl ik voor €3 onbeperkt sms heb , vind het raar en ga dit zo niet betalen, betaal voor onbeperkt sms en dan nog rare bedragen toevoegen in mijn rekening, ik kwam hier omdat ik dacht dat het goedkoop was , maar daar heb ik me eigen heel erg in vergist 
Is de factuur voor de eerste kalendermaand dat je klant bent geworden? Je bundels worden dan naar rato verminderd, d.w.z. als je bijvoorbeeld op de 15e klant bent geworden is je toegekende bundel voor die maand eveneens de helft van je normale maandrantsoen.
Hoi heb een vraag , heb nu een factuur gehad voor bijna €30,- extra terwijl ik 84x gebeld heb a 75 minuten , terwijl ik 100 minuten heb in een pakket,

€6,20 voor mijn sms terwijl ik voor €3 onbeperkt sms heb , vind het raar en ga dit zo niet betalen, betaal voor onbeperkt sms en dan nog rare bedragen toevoegen in mijn rekening, ik kwam hier omdat ik dacht dat het goedkoop was , maar daar heb ik me eigen heel erg in vergist 




Hoi Maikel91, welkom op het forum van Simyo! :)



Het lijkt er inderdaad veel op dat de verbruikskosten die nu in rekening zijn gebracht op de factuur van november niet correct zijn.

Ik ga dit voor je uitzoeken en kom hier maandag bij je op terug!



Excuses voor het ongemak!



@Scotsman, dankjewel voor het meedenken!



Update: ik heb nog even beter zitten kijken en zie nu wat er gebeurd is: op 1-11 had je een Simyo 200, vervolgens heb je op 12-11 's avonds de SMS Onbeperkt bundel aan gezet, nadat je op 10-11 over je Simyo 200 heen was gegaan.

Echter, pas vanaf 12-11 was de SMS Onbeperkt bundel actief en de smsjes die je vóór die tijd hebt gestuurd, worden niet met terugwerkende kracht uit deze bundel gehaald.



Oftewel, vanaf 10-11 was je Simyo 200 op. Daardoor zijn de SMSjes van 10-11 t/m 12-11 in rekening gebracht tot je de SMS Onbeperkt bundel hebt aangezet. Daarnaast zijn ook de gesprekken die je na 10-11 hebt gevoerd in rekening gebracht, omdat je bundel op was.



Je kan overigens zelf ook de specificatie van je factuur inzien en precies wat we waarvoor in rekening hebben gebracht op Mijn Simyo >> Facturen.



Begrijp je nu wat er is gebeurd? :)

Reageer