Skip to main content
Hoe wordt, als je via je creditcard automatisch een saldo onder 2 Eur laat aanvullen de proefbetaling van 1 cent geregeld. Staat wel in het scherm maar ik krijg daar geen transactiescherm voor
Ik denk dat deze info / uitleg voor jou van toepassing is.. Laat je weten of dat zo is?
Hoi KeesvK,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat vreemd dat je geen proefbetaling kunt verrichten. Dit hoort wel gewoon in beeld te komen.



Normaal gesproken heb ik mijn woordje wel klaar, en meestal ook nog eens het antwoord. Helaas moet ik je nu even teleurstellen. Ik durf niet zo 1,2,3 te zeggen waardoor dit komt. Ik ga het navragen bij mijn collega's van de IT afdeling. Ik verwacht hier morgen meer over te weten. Uiteraard houd ik je op de hoogte :)



Je kunt zeker de tip van Raytje even doornemen. Wie weet is dit van toepassing voor jou. Ik hoor het graag!



@Raytje, bedankt voor je doorverwijzing :)



Groetjes,

Angela
Hoi KeesvK,



Ik ben je niet vergeten! Helaas heb ik nog geen antwoord gekregen op jouw vraag van de mannen van onze IT afdeling. Ze zijn opzoek naar de reden achter jouw probleem. Vandaag heb ik nogmaals een bericht naar mijn collega's gestuurd voor een update. Ik houd je uiteraard weer op de hoogte.



Edit: Zojuist heeft mijn collega mij laten weten dat het probleem opgelost is! Zou je het nog eens willen proberen?



Groetjes,

Angela

Reageer