Skip to main content
Beste,



Begin december kwam ik erachter dat al het verbruik buiten de bundel viel, dus dat waren extra kosten, ik heb direct de klantenservice gebeld die toegaven dat het niet goed was en de fout bij Simyo lag ze zouden dat direct oplossen ik mocht een kwartier geen gebruik maken van mijn telefoon en uiterlijk de volgende dag zou het zichtbaar zijn in Mijn Simyo.



Helaas niet dus, omdat ik geen zin meer had om in de wacht te hangen en ik er weinig vertrouwen meer in had op 8 december maar een ticket aangemaakt #311635 , als antwoord kwam dat Simyo eerst zou incasseren en daarne crediteren maar daar was ik het niet mee eens, mijn bankrekening is geen graairekening en de afgegeven machtiging kan daar niet voor bedoeld zijn, mijn inziens hebben ze tijd genoeg om te corrigeren voor de factuurdatum, dus na wat heen en weer heeft Simyo op 14 december toegezegd de teveel gemaakt kosten binnen 14 dagen op mijn rekening te storten.



Helaas niet dus, en de ticket #311635 waarin dat is toegezegd kun je dan niet meer openen, dus op 9 januari maar een nieuwe ticket aangemaakt #342946 binnen 3 werkdage krijg je antwoord.



Helaas niet dus, geen antwoord wel een mail dat ze het ontzettend druk hebben en intussen is de factuur opgemaakt, ik had nog de hoop dat Simyo toch in staat was om de factuur aan te passen met de juiste bedragen (na ruim een maand de tijd gehad te hebben zou je dat mogen verwachten.



Helaas niet dus, en als bonus frustatie gebeurde hetzelfde op m'n 2e abonnement die door mijn dochter wordt gebruikt, ook daar zijn kosten buiten de bundel gevallen, waar zouden ze het zo druk mee hebben.......



Beste Simyo, de vraag is wat gaat er nu gebeuren om dit op te lossen, zoals in de tickets al kenbaar gemaakt dat ik niet toesta dat er onterecht geld wordt afgeschreven, de fout ligt bij Simyo en er is meer dan voldoende tijd geweest om dit voor de factuurdatum op te lossen.



Met vriendelijke groet,

Dave
Welkom op het forum dave40,



De terugstorting is gister aangevraagd. Deze zou dus deze week nog op jouw rekening moeten staan. Excuses voor de vertraging.

Reageer