Skip to main content
Goedemiddag!



Zoals anderen op het forum ook al hebben aangegeven, heb ook ik problemen met de automatische incasso. Er is er nog geen één gelukt sinds ik klant ben geworden bij Simyo in december. Ook al stuurt Simyo inderdaad herinneringen is dit een omslachtige werkwijze die mij nu al tweemaal €5 administratiekosten hebben opgeleverd. Ik heb altijd genoeg tegoed op mijn rekening gehad en automatische incasso is niet geblokkeerd. Ik ben klant bij de Rabobank.



Graag zou ik uitleg ontvangen over eventuele stappen die ik moet ondernemen(ik kan me nauwelijks voorstellen dat dit aan mij ligt) of een oplossing van Simyo tegemoet zien.



Met vriendelijke groet,



Steven
Hoi StevenGroen,



Welkom op het forum van Simyo!



Vervelend dat er problemen zijn met het incasseren van jouw facturen door ons.



Ik heb even naar de storno's gekeken en zou je toch willen aanraden om even contact op te nemen met je bank.



Wanneer er een stornering plaatsvindt, dan gebeurt dit namelijk met een "ReasonCode", in jouw geval komt de code "AC06" terug.

Deze code duidt erop dat er toch een blokkade op je bankreknr. zit voor (onze) incasso's, de omschrijving door de Rabobank:

"Het IBAN waarvan u wilt incasseren is geblokkeerd voor (deze) incasso's. Dit kan door de debiteur of door de bank van de debiteur ingesteld zijn."



Ik hoop dat je bank je hier verder mee kan helpen, zodat we voortaan wel kunnen incasseren en jij niet meer via iDEAL over hoeft te maken :)



Hou je ons op de hoogte of het kan worden opgelost?

Reageer