Skip to main content
ik heb een nieuw simkaartje omdat ik naar prepaid wilde en wou mijn nummer van mijn abbonnement meenemen maar nu kan ik niet bellen omdat mijn aansluiting geblokkeer is maar heb het overgezet naar prepaid hoe kan dat afz alieda
ik heb een nieuw simkaartje omdat ik naar prepaid wilde en wou mijn nummer van mijn abbonnement meenemen maar nu kan ik niet bellen omdat mijn aansluiting geblokkeer is maar heb het overgezet naar prepaid hoe kan dat afz alieda



Hoi alieda,



De betaling die je hebt gedaan voor je prepaid pakket is teruggeboekt door je bank. Daardoor heb je geen beltegoed. Op de sim only aansluiting die je wilt laten omzetten naar prepaid, heb je ook nog wel wat rekeningen openstaan. Vergeet je die niet? Als je wilt, kan ik je per email een overzicht sturen van wat er allemaal nog open staat.



Groetjes,

Charlene
zou jij mij een overzicht willen geven van de openstaande rekeningen

en ja die vergeet ik niet ik heb nu bewindvoering en daarom zet ik het over op prepaid

alieda
zou jij mij een overzicht willen geven van de openstaande rekeningen

en ja die vergeet ik niet ik heb nu bewindvoering en daarom zet ik het over op prepaid

alieda




Hoi alieda,



Ik zal het op een rijtje zetten voor je, en dat mail ik naar het emailadres bij ons bekend, ok?



Groetjes,

Charlene

Reageer