Skip to main content
Tot en met juni kan ik gewoon PDF's van mijn facturen downloaden vanaf de website. Dit is voor juli niet mogelijk. Hoe kan dat?
Hoi Ch4nt4l,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat is niet handig! Alle facturen moet je natuurlijk netjes kunnen downloaden. Krijg je nog een specifieke foutmelding te zien? Daarnaast wil ik graag weten via welke browser je dit probeert te regelen. Onze website werkt het meest optimaal via Google Chrome. Mocht je dit nog niet geprobeerd hebben, dan wil ik je vragen dit eens te testen. Ik zie je bericht graag tegemoet :)



Groetjes,

Angela
Hoi Angela,



Ik gebruik Safari en dit is de foutmelding die ik krijg. Ik probeer eerst Firefox even. Als dat niet lukt zal ik Google Chrome installeren.



Groet,

Chantal
Hetzelfde probleem op Firefox
En op Google Chrome
Hi Chvierntvierl,



Volgens mij weet ik waar dit aan kan liggen. Jij bent onlangs overgezet van voormalig-Tringg naar Simyo Sim Only. Jij hebt daarom nu ook de nieuwe Mijn Simyo en daar kan weleens iets misgegaan zijn.

Ik heb het doorgegeven aan onze IT afdeling, zij gaan kijken of ze dit kunnen repareren.



Welke facturen wil je precies ontvangen? Dan stuur ik ze gewoon per mail eventjes op.
Klopt, ik ben inderdaad overgezet. Ik kan op dit moment alleen juli niet openen.
Hoi Ch4nt4l,



Helemaal goed. Ik heb de factuur van juli naar je gemaild. Heb je deze ontvangen?



Ondertussen gaan onze IT mannen aan de slag met het probleem. Zij gaan ervoor zorgen dat je in de toekomst jouw facturen gewoon kunt downloaden 🙂 Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Angela

Reageer