Good morning:
I received an email that I have not paid my bill, my question is why not withdrawn my bank account for the money for the bill?.. my number is 06*
thanks
Fernanda
Bladzijde 1 / 1
Hoi Fernanda,
Ik zie dat je in een ander topic ook in het Nederlands een vraag heb gesteld, dus ik antwoord even in het Nederlands. Mocht je iets niet begrijpen dan hoor ik het graag. Hieronder het antwoord op je vraag.
Op 25/7/12 hebben we het bedrag van je rekening kunnen afschrijven. Op 30/7/12 is het bedrag echter gestorneerd (teruggeboekt door de bank). Je bank kan je vertellen wat hiervan de reden is. Vervolgens is het bedrag niet meer betaald.
Groetjes,
Alex
Ik zie dat je in een ander topic ook in het Nederlands een vraag heb gesteld, dus ik antwoord even in het Nederlands. Mocht je iets niet begrijpen dan hoor ik het graag. Hieronder het antwoord op je vraag.
Op 25/7/12 hebben we het bedrag van je rekening kunnen afschrijven. Op 30/7/12 is het bedrag echter gestorneerd (teruggeboekt door de bank). Je bank kan je vertellen wat hiervan de reden is. Vervolgens is het bedrag niet meer betaald.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.