Skip to main content
Beste Simyo,



Ik vind het heel erg fijn dat ik via een app mijn verbruikskosten van mijn belbundel en internetbundel bij kan houden. Maar op het momente dat ik over mijn internet of belbundel heen ben kan ik helemaal nergens zien hoeveel ik over mijn bundel heen zit! Tot mijn verbazing kreeg ik dan ook een factuur binnen van maar liefst 143 euro en 203 euro! puur voor het feit dat ik over mijn internetbundel heen zat. Het klopt dat jullie via een sms een bericht hebben gestuurd dat er hogere kosten zouden zijn bij het overschrijden van je internet bundel. Maar ik had niet verwacht dat deze internetkosten zo absurd hoog zijn in nederland, Is het misschien een optie dat er mischien een inzage voor de klant is hoeveel je over je bundel zit? Aangezien dit onverwachte kosten mischien kan voorkomen? 



Mvg



Chandar
Hi sneakyb0y,



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Factuur. Andere forumgebruikers met een vraag als deze kunnen 'm zo makkelijker vinden en geholpen worden.



Wat vervelend dat je je verrast voelt door deze hoge rekeningen. Heb je toen je klant werd onze tarieven niet gecheckt?

Ze staan niet echt verstopt op onze website. Je vind ze op www.simyo.nl/tarieven, maar er is ook een button op de bestelpagina die 'tarieven' heet. Het buitenbundel tarief voor internet is overigens €0,15 per MB.

Je bent aan het begin van dit jaar ook al eens flink over je bundel gegaan. Is dat je destijds niet opgevallen?



Op Mijn Simyo kun je altijd je verbruik in je huidige maand en de voorgaande 2 maanden terugvinden. Dat doe je op het tabblad Verbruik.

Daar kun je precies zien wat er op je factuur komt, gespecificeerd tot op de kB.



Heb ik je vragen zo duidelijk beantwoord voor je?

Reageer