Skip to main content
Beste medewerker van Simyo,



Ik zie mijn factuur van februarie en daar staat een hoog bedrag op die ik moet betalen. Ik vraag mij af waarom dat is. Er staat dat ik tot 11.11.2016 betaal maar waarom als ik ben over ben gestapt en jullie de goedkeuring hier voor hebben gegeven?



Ik hoor graag van u,

Mvg Angelique
Als er staat dat je tot 11-11-2016 kosten in rekening hebt gekregen dan lijkt het erop dat je de overstap hebt gemaakt in een lopend jaar contract. Dit betekend dat er sprake is van contractbreuk en dat je nu de resterende kosten in rekening hebt gekregen tot einde oorspronkelijke einddatum.



Ik kan het fout hebben, kan niet in de gegevens kijken maar het lijkt me de meest logische verklaring.
Hoi liekie33, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat jammer dat je over bent gestapt naar een nieuwe provider. Ik zie inderdaad dat Raytje helemaal gelijk heeft in dit geval. Je bent overstapt naar een nieuwe provider, terwijl je in november een nieuwe jaarcontract bent aangegaan met Simyo. In dit geval brengen we de resterende kosten in rekening, om je niet in de weg te staan bij je overstap.



Heb je hier nog verdere vragen over?



Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,



Na weten is jullie werkwijze dat er een afwijzing wordt gedaan als een jaar abonnement door jullie wanneer een andere provider dat gaat aanvragen bij jullie. Ik heb me helaas vergist in mijn abonnement. Nu had ik al een medewerker gesproken en die verteld ook u heeft contract breuk gepleegd. Alleen jullie hebben 2 fouten gemaakt, niet alleen de overstap goedgekeurd maar ook nog eens een afkoopsom zonder mijn weten ingediend. Dit hadden jullie mij via de mail laten moeten laten weten. Ik vind het heel erg jammer dat we op deze manier afscheid moeten nemen en dat jullie als team zijnde jullie fouten niet kunnen erkennen. Ik heb jullie bij vele aan beveelt als goede provider maar ik ben zeer geschrokken over hoe jullie dit oplossen. Niet eens een gemeend excuus voor de fouten die vanuit jullie kant is gemaakt. Ik hoop daarom dat er alsnog een goede oplossing hiervoor kan komen.



Mvg,



Angelique
Hoi liekie33,



Dat je het heel jammer vindt dat we op deze manier uit elkaar gaan, ben ik het met je eens. Zeker als je het idee hebt dat er twee grote fouten zijn gemaakt, dan begrijp ik dat 🙂.



Ik ga voor je overleggen of ik in dit geval nog iets voor je kan betekenen. Is het goed als ik hier later contact over opneem met je?



Groetjes, Tiury

Reageer