.

Beantwoord

Overgestapt naar een ander provider en factuur ontvangen

  • 24 September 2013
  • 1 reactie
  • 414 Bekeken

Badge
Hallo Ik heb mijn abonnement opgezegd per 2 September 2013 en nu kreeg ik vandaag de rekening van Augustus.
Maar ik zag ook dat ik nu weer 119 min beltegoed heb.Ik kan ook de mijn simkaart niet meer gebruiken. Wil graag weten hoe het nu zit en of mijn abonnement gestopt is. Groeten Ans
icon

Beste antwoord door Natascha 25 September 2013, 11:09

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hallo Ik heb mijn abonnement opgezegd per 2 September 2013 en nu kreeg ik vandaag de rekening van Augustus.
Maar ik zag ook dat ik nu weer 119 min beltegoed heb.Ik kan ook de mijn simkaart niet meer gebruiken. Wil graag weten hoe het nu zit en of mijn abonnement gestopt is. Groeten Ans


Hoi Wetering Ans,

Ik heb de factuur voor je bekeken. Ik raad je aan deze storneren gezien de abonnementskosten voor de maand September hier op in rekening zijn gebracht. Op 2 september heb je 's morgens gebeld naar een 088 nummer dat is de reden dat je nu 119 minuten nu ziet staan.

Reageer