Skip to main content
Hallo,

Per november ben ik overgestapt naar een andere provider.

Ik was erg benieuwd naar de eindafrekening over de maand oktober. Krijg nu bericht binnen dat de factuur klaar staat, maar mijn abbo loopt gewoon door?

Kan dit opgelost worden?



Groet Anne
Denk dat hier vast een verklaring voor zal zijn.

Wacht even tot maandag, dan zijn de moderators er weer.

Anders maandag met de klantenservice bellen!



Goed weekend Anne.
JDankje ! Het zal vast wel verklaarbaar zijn en opgelost worden, ik wacht even maandag af ... Voor jou ook een goed weekend!
Hoi Anel, welkom op het Simyo forum :)



Ik heb jouw topic even in het subforum Factuur gezet. Zo houden we het forum wat overzichtelijker en kan iedereen makkelijk zijn of haar antwoorden vinden.



Wat jammer dat je ons verlaten hebt... Snik Maar hieronder volgt de verklaring die koorelle al aankondigde:



Die abonnementskosten zijn natuurlijk een foutje. Je had in oktober nog wel wat verbruikskosten, die zijn in rekening gebracht.

Er zou verder 2 dagen aan abonnement op je factuur horen te staan, maar dat werd de hele maand. Sorry.



De incasso opdracht voor je factuur is al naar de bank verstuurd, dus die kunnen we niet meer tegenhouden jammer genoeg.

Zou je de afschrijving van aanstaand donderdag/vrijdag willen storneren? We sturen even later een mailtje met een iDeallink om het restant te voldoen. Dat zal in totaal €11,11 zijn.



Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?
Dankje Ernst, ik log nu pas in om te bekijken, en is idd duidelijk uitgelegd :)



Had eerlijk gezegd ook geen twijfels of het opgelost zou worden, heb zelf persoonlijk een prima ervaring met Simyo! Ben alleen overgestapt naar andere provider voor een abbo icm met nieuw mobiel.



Heb het bedrag gestorneerd, zie alleen dat mijn abbo gewoon doorloopt op mijn simyo? 



Zou je dit aub voor mij stop willen zetten als dit kan!?



Vriendelijk groet,



Anne
Hoi Anel,



Je aansluiting bestaat administratief gezien inderdaad nog. Dat komt omdat we er meerdere Mijn Simyo's tegelijk uitzetten.

Om iedere 'overstapper' of 'opzegger' afzonderlijk af te sluiten van Mijn Simyo is een beetje te arbeidsintensief.



Laat je 't weten als je het mailtje voor het juiste bedrag ontvangen hebt?

Reageer