Skip to main content
Hallo, ik ben sinds 1-2 overgestapt op een andere provider, maar mijn Simyo is nog steeds actief. Ik heb nummerbehoud aangevraagd dus ging er van uit dat ik automatisch uitgeschreven zou worden. Ik heb blijkbaar op 1-2 nog 2 mb van Simyo verbruikt, terwijl ik toen al uitgeschreven had moeten zijn.

Als ik dus nog niet uitgeschreven ben dan graag dit zsm regelen, en het zou prettig zijn als dit vanaf 1-2 jan.



Met vriendelijke groeten



Wibo van Dinteren
*als dit vanaf 1 februari kan.
Hoi Wibo,



Dat je hier wat duidelijkheid over wilt kan ik begrijpen!



Bij deze kan ik je gelijk geruststellen. Je hoeft je geen zorgen te maken over je aansluiting bij ons. Op 1 februari ben jij inderdaad overgegaan naar jouw nieuwe provider. Dit is om 9:45 uur in orde gemaakt. Het kleine beetje verbruik wat geregistreerd is die ochtend, is voor die tijd gemaakt.



Jouw abonnement staat op dit moment nog 'open' zodat jij via Mijn Simyo de laatste factuur nog kunt zien. Vanaf 1 maart zal dit niet meer zo zijn. Ik zal een reminder in mijn agenda zetten zodat ik dit voor de zekerheid in de gaten kan houden voor je.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Angela
Hallo Angela,



Bedankt voor de snelle reactie!

Ik ben gerustgesteld en ik heb verder geen vragen.



Met vriendelijke groeten



Wibo van Dinteren
Hoi Wibo,



Fijn om te horen dat de uitleg duidelijk is! Als er nog iets is, weet je het Simyo forum te vinden 🙂.



Groetjes, Tiury
Hallo, ik heb nu toch een factuur ontvangen van €10,- voor februari
Hoi Wibo,



Wat vervelend zeg!



Ik heb het opgelost en je gelijk een e-mail gestuurd. Lees deze goed door en dan zul je zien dat je het geld terug zult krijgen.



Wanneer je hier nog vragen over hebt, kan je reageren op de e-mail. Je kunt natuurlijk ook altijd vragen stellen op het forum :D



Groetjes, Caspar
Hallo, deze maand is er weer €10,- afgeschreven
Ik heb ook al 2x €10,- teruggestort gekregen maar zo blijven we aan de gang, graag nu echt oplossen !!!
Hoi Wibo,



Dat is wel erg vreemd!



Ik heb het nagekeken en zie dat jouw account nog niet is afgesloten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling 😞 Sorry voor dit ongemak.



Ik heb onze IT afdeling een verzoek gestuurd om jouw account alsnog af te sluiten. Dit gaat vandaag uitgevoerd worden. De facturen die jij nu weer hebt betaald, ga ik uiteraard vergoeden. Je krijgt hier nog een e-mail over ter bevestiging.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Angela

Reageer