Skip to main content
Sinds kort kom ik er achter dat mijn afschrijvingen op mijn abonnement door iemand van Buckaroo.Nooit van gehoord maar toch kom ik hem op internet bankieren elke maand weer tegen.Waarom niet gewoon Simyo,dat is toch veel duidelijker
Goedenavond theo007.



Ik begrijp je gedachte, maar wanneer je klikt op de site van de bank op de betalingsregel, dan kom je weer uit bij de omschrijving van...... met Simyo.

Volgens mij verzorgt Buckaroo de betalingslijnen en dat alles klopt richting Simyo en jou.



Een moderator zal zich ook nog melden. (vergis ik me, dan kom je dat vanzelf te weten net als ik) :)



Groet,

Friesian
Buckaroo incasseert voor derden.

Niet alleen voor Simyo maar ook voor andere maatschappijen.

Ieder zijn vak zalkmaarzegguh.
Wat koorelle schrijft dat klopt ook. Wanneer je hier naartoe gaat dan vindt je nog meer uitleg.

Btw. wat dat betreft wanneer het gaat om bijvoorbeeld forum omgeving dat kun je ook stellen van InSided, die verlenen ook hun diensten aan derden.

Om de woorden van koorelle te gebruiken: Ieder zijn vak zalkmaarzegguh.



Groet,

Friesian
Hoi theo007, welkom op het forum van Simyo!



Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Factuur. Zo kunnen andere forumgebruikers met dezelfde vraag je topic sneller vinden.



Ik zie dat Friesian en koorelle je vraag al uitgebreid hebben beantwoord 😮 Buckaroo incasseert inderdaad voor Simyo. Friesian heeft een goeie link toegevoegd die wat uitgebreider ingaat op betalingen. Wanneer je op je afschrijvingen kijkt dan zie je de naam Buckaroo Stichting Derdengelden staan. Bij deze afschrijving staat een omschrijving. Je ziet Simyo (incasso): Simyo: 06-nummer, factuurnummer. Op deze manier weet je altijd dat de incassering van Simyo komt ;)



Hebben we je vraag goed beantwoord? :o



@Friesian en koorelle; bedankt voor jullie antwoorden! Super gedaan!

Reageer