.

Beantwoord

Op factuur geen koring berekend

  • 22 December 2012
  • 4 reacties
  • 485 Bekeken

Badge +2
Ik heb een abonnement van € 7,00 maar er wordt € 9,99 afgeschreven. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Wayne 24 December 2012, 14:28

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Kan het zijn dat je iets buiten je bundel hebt gedaan? SMS-en en / of bellen naar het buitenland? Dat wordt namelijk apart berekend buiten je abonnementbundel. Kijk even in je Mijn Simyo op je factuur. Dan kan je het zien.
Reputatie 2
Badge +1
Hey ulusalai,

Onder het kopje abonnementskosten zie je €9,99 staan en onder het kopje kortingen en verrekeningen staat vervolgens de korting van €3,00 die hier nog vanaf gaat.
Badge +2
Wat je zegt klopt wel, en toch weer niet. Ik heb 3 abonnementen op mijn naam, voor mijzelf, mijn zoon en mijn dochter. De laatste (van mijn dochter) heb ik onlangs afgesloten en daar staat simpel € 7,00 abonnementskosten. Bij mij en mijn zoon staat € 9,99 en respectievelijk € 4,00 en € 3,00 korting.

Ik sluit een abonnement af van € 7,00, geen € 9,99 en € 3,00 korting. Bij controle van de fakturen zie ik dat op sommige fakturen geen korting is berekend en daarna een correctie is toegepast om die korting wel te berekenen.

Even uitgaande van het principe, ik heb een abonnement afgesloten van € 7,00, ongeacht of jullie nu korting willen verlenen of niet, hetgeen jullie ook niet aangeven bij het afsluiten van het abonnement. Ik wil graag het teveel berekende terug. Kunnen jullie dit corrigeren?

Hey ulusalai,

Onder het kopje abonnementskosten zie je €9,99 staan en onder het kopje kortingen en verrekeningen staat vervolgens de korting van €3,00 die hier nog vanaf gaat.
Reputatie 2
Badge +1
Hey ulusalai,

Je hebt inderdaad verschillende abonnementen. Dit is ook de reden dat de prijzen per abonnement anders op de facturen staan. Voor de Simyo Geregeld abonnementen heb je recht op 12 maanden korting. Om deze reden wordt de korting op de factuur apart berekend.
Voor jouw Simyo 300 abonnement is de prijs €7,00 en deze wordt ook zo op jouw factuur weergegeven.

Reageer