.

Beantwoord

onverwachte kosten

  • 24 August 2012
  • 4 reacties
  • 669 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 12 reacties
Beste,

Op mijn factuur staat een bedrag van € 5,45 voor 43x SMS naar simyo klanten. Omdat ik dagelijks naar het verbruik heb gekeken, en daar dik onder blijf, en ook op de "mijn verbruik" pagina geen extra kosten heb gezieen, vraag ik me af waar dat bedrag in godsnaam vandaan komt.

Kunt u dit even voor mij nakijken? Waarom vallen ze buiten de bundel?
icon

Beste antwoord door Alex 25 August 2012, 14:48

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Henri,

Ik zie dat je abonnement op 23/7/12 van start is gegaan. Je hebt in de maand juli de hoeveelheid bel/sms minuten naar rato berekend gekregen. De smsjes zijn buiten de bundel berekend omdat je bel/sms minuten op dat moment op waren. In dit topic en dit topic kan je meer informatie vinden over de berekening van je aantal bel/sms minuten de eerste maand.

Groetjes,

Alex
Badge
Alex, bedankt voor je reactie.

Klinkt heel aannemelijk, maar al voordat de smsjes op waren werd er 6x buiten de bundel gerekend. Vanaf 24.07.2012 vanaf 23.11 uur Zie factuur.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Henri,

Het is inderdaad zo dat de sms berichten op 24-07 buiten de bundel berekend zijn. De reden hiervoor is het feit dat de gegevens met een vertraging door het netwerk verwerkt zijn. Als je jouw sms berichten na telt, zie je dat het aantal sms berichten dat binnen de bundel is berekend correct is.
Badge
Aha!

Mooi dat het allemaal klopt, bedankt voor je reactie 🙂

Reageer