Goedemorgen,
Een week geleden ben ik mij kapot geschrokken omdat ik mijn telefoon niet meer kon gebruiken. Ik kreeg een sms van Simyo dat mijn datalimiet flink is overschreven en mijn simkaart per direct is geblokkkeerd. Bij het inloggen op de Simyo app zag ik tot mijn verbazen dat er zo’n €170 aan internet gebruikt buiten mijn bundel… Omdat ik mijn telefoon nodig heb voor mijn werk heb ik direct €100 betaald zodat de simkaart gedeblokkeerd zou worden en heb ik mijn abonnement met een flink aantal GB verhoogt.
In mijn gehele klant geschiedenis bij Simyo ben ik nooit over mijn data bundel heen gegaan en doe ik mijn best om hier zo goed mogelijk aan te denken. Ik let er altijd op dat ik binnen mijn aantal MBs blijf. Tot mijn verbazing heb ik ook enkel een SMS ontvangen van Simyo waarin staat aangegeven dat ik op 80% van mijn verbruikte MB’s zit en heb ik nooit een SMS ontvangen waarin staat dat ik 100% van mijn MB’s heb verbruikt. Zoals al zei ben ik bereid om mijn dataverbruik te verhogen en per maand meer te betalen dan voorheen.
Daarnaast zou ik het heel fijn vinden als iemand van Simyo mijn een privé bericht zou kunnen sturen om te kijken wat er mogelijk is om iets te doen aan de €170 overschrijding. Ik ben altijd erg tevreden geweest over de diensten van Simyo en uit mijn geschiedenis blijkt dat ik nooit over mijn datalimiet heb gezeten. Ik denk graag mee over een oplossing.
Met vriendelijke groet,
Luna