Skip to main content
Ik krijg zojuist een smsje dat door hoge kosten buiten mijn internetbundel deze nu wordt stopgezet.\

Tot mijn schrik kijk ik op mijn simyo en zie ik dat ik vanmiddag binnen een tijdsbestek van een halfuur 134,00 euro buiten mijn bundel zit.

Deze mb's komen van het downloaden van apps maar heb meerdere malen vanmiddag gecheckt of ik op wifi zat en zag ook de streepjes.

Hoe kan ik hier mee omgaan, aangezien ik geen 134,00 ga betalen voor kosten waarmee ik het niet mee eens ben

?
Hoi ELL_N,



Welkom op het forum:)

Wat vervelend dat je zo geschrokken bent. Blijkbaar heeft je toestel er toch de kans voor gekregen om de apps via het netwerk te downloaden en niet via de Wifi. Dat kan allerlei oorzaken hebben, maar hoe je dit in de toekomst voorkomt is door Mobiele data of Pakketgegevens uit te schakelen op je toestel. Nog veiliger is het om even de optie Internet op je mobiel uit te schakelen via Mijn Simyo. Dat is voor ons ook na te gaan.

Sommige toestellen schakelen over naar het netwerk als ze op Standby gaan, anderen doen dit al als het Wifi signaal even zwakker wordt, of wegvalt. Dit is een handig artikel om daarover eens door te lezen.

Ik zie dat je hier ook over gebeld had en dat je met een email bent beantwoord. heb je die al kunnen lezen?

Ik hoop dat dat je schrik wat heeft weg genomen.



Groetjes,

Charlene

Reageer