Skip to main content
Help, ik heb vorige maand mijn abonnementen opgezegd bij Simyo voor mezelf en mijn dochters. Nu heb ik geheel onverwacht ontzettend hoge rekeningen ontvangen van Simyo terwijl ons belgedrag niet veranderd is.......... Ik heb zelf 1200 belminuten en een internet bundel voor 35 euro en ik ben nog nooit buiten mijn internet bundel gekomen qua verbruik. nu heb ik plots een rekening van ruim 170 euro........ dit kan toch echt niet!! Dit geeft mij echt een heel slecht gevoel. Wat kan ik doen ??
Hoi mark280178, welkom op het forum van Simyo.



Ik zie dat je inmiddels hierover vandaag al met een collega contact hebt gehad. Deze kosten zijn ontstaan, doordat je helaas in april over je internetbundel heen bent gegaan :(



Ik raad je aan een kijkje te nemen in dit artikel om ook bij je nieuwe provider je dataverbruik zelf goed in de hand te kunnen houden :)



Ik zie daarnaast dat we inmiddels een eenmalige oplossing hebben geboden om het dataverbruik tegen een hogere databundel te verrekenen, ik hoop dat je hierover tevreden bent en we je in de toekomst nog eens mogen verwelkomen bij Simyo? 🙂

Reageer