Hallo, mijn situatie is als volgt: mijn vliegtuig is geland in een ander land en blijkbaar had ik roaming aanstaan. Dus zodra mijn telefoon verbinding kreeg, ging het binnen een paar minuten €50 in de min aan roamingdata, alleen al door het laden van enkele meldingen. Ik wilde geen gebruik maken van Simyo roaming en heb hier ook geen toestemming voor gegeven. Is er een manier om deze onbedoelde kosten ongedaan te maken? Bedankt.
Volgens mij heb je wel toestemming gegeven, door roaming in de Simyo settings en je telefoon aan te zetten.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Als je instellingen aanstaan voor het buitenland kan je toestel automatisch verbinding maken met een buitenlands netwerk. In landen buiten zone 1 zijn je bundels niet geldig en zijn er buitenbundel kosten van toepassing.
Zet voortaan je internet en roaming instellingen uit als je naar landen buiten zone 1 reist.
Ik kijk graag even met je mee naar de kosten. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?
Groetjes,
Ashley
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.