Beste Alex en/of collegae,
Zonet zag ik op Mijn SimYo dat er op 09 december 1 euro in rekening is gebracht voor data-verbruik binnen de databundel ?
Dit is niet terecht !
Hoe kan ik dit declareren ?
Met vriendelijke groet, Huub
Bladzijde 1 / 1
Ik lees veel klachten over facturen, ik dacht dat dit wettelijk geregeld was
Dat de apparatuur op een of andere manier ge-eikt is waarmee alles word gemeten
Anders kunnen de providers er een zooitje van maken en lopen de klanten weg
Dat de apparatuur op een of andere manier ge-eikt is waarmee alles word gemeten
Anders kunnen de providers er een zooitje van maken en lopen de klanten weg
Hoi Huub_62,
Deze 1 euro berekening komt voort uit een fout in ons systeem. De technische dienst is hiervan op de hoogte. Ze hebben het in ieder geval al zo kunnen oplossen dat de 1 euro berekening bij niemand in rekening wordt gebracht. Excuses voor de verwarring.
Groetjes,
Alex
Deze 1 euro berekening komt voort uit een fout in ons systeem. De technische dienst is hiervan op de hoogte. Ze hebben het in ieder geval al zo kunnen oplossen dat de 1 euro berekening bij niemand in rekening wordt gebracht. Excuses voor de verwarring.
Groetjes,
Alex
Hoi Huub_62,Hoi Alex,
Groetjes,
Alex
Die euro staat nog steeds bij extra verbruikskosten in Mijn Simyo ?
Ben dus heel benieuwd wat ik straks op mijn factuur aantref..
In elk geval bedankt voor jouw toelichting.
Groetjes, Huub.
Hoi Huub_62,
Het klopt dat het tussen je verbruikskosten staat. Het zal echter niet berekend worden op je factuur.
Groetjes,
Alex
Het klopt dat het tussen je verbruikskosten staat. Het zal echter niet berekend worden op je factuur.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.