Skip to main content

.

Hoi,

Enige tijd geleden bestelde ik een telefoon. Deze heb ik (ongebruikt) weer teruggestuurd. De aanbetaling a 201 euro is toch afgeschreven. Dit heb ik gestorneerd, maar daarna kreeg ik een reminder/sommatie tot betaling. Ik probeer al dagen via app en mail contact te leggen, maar ik krijg 0 op rekest. Kan dit opgelost worden!?

@DaanLinnartz , u moet een bestel / betaalproces niet verstoren door te storneren. U hebt immers besteld dus u moet ook betalen. Na het terugsturen van uw toestel komt een heel ander proces op gang, nl. het innemen van het teruggestuurde toestel en terugstorten van het (teveel) betaalde. Dit moet u niet zelf doorkruisen door te storneren, hierdoor raken order- en betaalsystemen ‘van slag’.


Hoi @DaanLinnartz,

Bedankt voor je bericht. 

Ik zie op je aansluiting dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. 🙂

Bedankt voor je hulp! @Kaas Berrie

Groetjes,

Roeqajja


Reageer