Ik heb ook een soortgelijke klacht over mijn facturen.
Toen ik in juni 2011 een simyo-geregeld abonnement met 1GB bundel nam, gold een actiekorting van 3 euro op mijn belminuten/sms en 5 euro op mijn sms-bundel.
In de voorwaarden was er geen sprake van dat deze korting slechts 12 maanden zou duren.
Op de mail van 23 juli wordt gesteld dat de actiekorting wordt gehandhaafd voor nog een extra jaar. Er was echter geen eidntermijn voor de actiekorting.
Voor de internetbundel voelde ik vanwege dezelfde reden geen behoefte om een andere bundel te kiezen.
In de factuur van september zie ik dat in plaats van 8 euro korting nog maar 2 euro korting wordt berekend.
Dit is niet correct.
Ik verzoek u dan ook de kortingen weer terug te brengen naar 8 euro per maand.
Graag ontvang ik hiervan bevestiging.
Hoogachtend,
Imco Noorda.
Beste antwoord door Arie
Bekijk originele reactie