.

Beantwoord

Onterechte beeindiging actiekorting

  • 8 November 2012
  • 4 reacties
  • 501 Bekeken

Aan Simyo,

Ik heb ook een soortgelijke klacht over mijn facturen.

Toen ik in juni 2011 een simyo-geregeld abonnement met 1GB bundel nam, gold een actiekorting van 3 euro op mijn belminuten/sms en 5 euro op mijn sms-bundel.
In de voorwaarden was er geen sprake van dat deze korting slechts 12 maanden zou duren.
Op de mail van 23 juli wordt gesteld dat de actiekorting wordt gehandhaafd voor nog een extra jaar. Er was echter geen eidntermijn voor de actiekorting.
Voor de internetbundel voelde ik vanwege dezelfde reden geen behoefte om een andere bundel te kiezen.

In de factuur van september zie ik dat in plaats van 8 euro korting nog maar 2 euro korting wordt berekend.
Dit is niet correct.

Ik verzoek u dan ook de kortingen weer terug te brengen naar 8 euro per maand.

Graag ontvang ik hiervan bevestiging.

Hoogachtend,
Imco Noorda.
icon

Beste antwoord door Arie 12 November 2012, 12:07

Bekijk originele reactie

4 reacties

Niet juni ,maar september 2011. Excuus.
Verhaal blijft hetzelfde.
Badge +2
Beste indoora,

De mail die je hebt ontvangen dat wij de korting met 12 maanden verlengen heeft enkel betrekking op de belbundel. De korting op de internetbundel is na 12 maanden, zoals ik je contract staat, komen te vervallen. Wij adviseren je je contract er even bij te pakken. Hier staat duidelijk in dat je 12 maanden korting op de internetbundel krijgt.

Groetjes,

Arie
In dat geval moet de korting op de belbundel toch 3 euro zijn en niet 2?
Groet,
Imco
Badge +6
Beste Inoorda,

Je ontvangt een korting van €3,- op je belbundel de Simyo Geregeld. De korting vind je terug op je factuur onder het kopje 'Kortingen & Verrekeningen'.

Reageer