Hallo @MauritsK als je een Android-telefoon hebt, kun je zelf een data-limiet instellen en daarna verder gaan via wifi of een bundel bijkopen.
Bel s.v.p. de klantenservice voor een betalingsregeling.
Hoi @MauritsK,
Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat er extra kosten zijn gemaakt buiten je bundel vanwege internetverbruik!
Wij zijn bij Simyo transparant over het feit dat wij geen dataplafond hebben. Wij sturen om deze reden altijd twee waarschuwing sms’jes bij 80% en 100% verbruik van de internetbundel. Deze sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€ 0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen. Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg. Je kunt je simkaart daarna deblokkeren door een aanbetaling via Mijn Simyo te doen en je telefoon daarna opnieuw op te starten.
Op onze website hebben wij een blog met handige internetbesparingstips, ik raad aan om dit goed door te lezen.
Indien je geen waarschuwingsberichten per sms hebt ontvangen, zou ik dit graag verder voor je willen uitzoeken. Het is namelijk wel de bedoeling dat je deze op tijd ontvangt zodat je op tijd actie kunt ondernemen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan help ik je hier graag mee verder.
Bedankt voor de reacties @JanD en @abj :).
Groetjes,
Roeqajja