Skip to main content
Hoi,



In december heb ik een sim only abbonoment afgesloten welke in februari in zou gaan in verband met nummerbehoud. Nu is mij in de welkomsbrief verteld dat er geen kosten aan dit abbonoment zitten tot februari behalve als ik zou gaan bellen op mijn tijdelijke nummer wat ik heb gekregen tot mijn oude nummer overgezet word (buiten de bundel tarieven). Aangezien ik nog met mijn oude abbonoment kan bellen tot februari heb ik dan ook de simkaart nog niet uit de verpakking gehaald. Maar nu krijg ik ineens een factuur van mijn nieuwe simyo abbonoment van de maand december? Hoe zit dit, want zover ik weet zouden deze kosten er nog niet horen te zijn.



Groetjes Pauline
Zijn het niet alleen je aansluitingskosten? Ik had dit ook...
Na het nogmaals bekijken van de factuur, zag ik dat ik naar beneden kon scrollen en er nog een factuur kwam waarop de specificatie stond. In eerste instantie zag ik alleen dat er overige kosten stond, maar bij de speficatie inderdaad aansluiting. Bedankt voor het antwoord.
Hoi Pauline88 en Mars,



Het klopt dat het hier inderdaad om de aansluitkosten gaat. Bedankt voor het geven van het goede antwoord Mars.



Groetjes,



Alex

Reageer