Skip to main content
Ik heb in 'mijn Simyo" de internet optie "uit" staan, toch staan op zowel de faktuur van maart als die van mei kosten voor internet gebruik! Hoe kan dit?
Hoi RKH,



Ik zie dat je op 21-10-2013 de optie 'internet op je mobiel' uit hebt gezet. Vanaf deze datum had internetten via het mobiele netwerk niet meer mogelijk moeten zijn. Dat is om een onbekende reden toch wel bij jou gebeurd in maart en mei 😞



De productoptie 'internet op je mobiel' heb ik een reset gegeven. Nu is het 100% zeker weten niet meer mogelijk om contact te maken met het mobiele netwerk. In maart heb je voor € 2,20 aan onterechte kosten gemaakt en in mei voor € 2,78. In totaal gaat het dus om € 4,98. Dit bedrag zal ik van je volgende facturen afhalen, totdat het helemaal verrekend is :)



Dit is niet zoals het hoort en ik wil je daar graag vanuit Simyo excuses voor aanbieden. Ik hoop dat je tevreden bent met de rectificatie 🙂 Als je nog vragen hebt, hoor ik dat graag van je!
Hartelijk bedankt voor de service, Dries!
Hoi RKH,



Graag gedaan hoor 🙂 Goed om te lezen dat je tevreden bent. Mocht je nog vragen ergens over hebben of als je meer informatie wilt, dan helpen we je graag verder op ons forum!

Reageer