Goedemiddag,
Ik heb al eerder een mailtje gestuurd en net een tijd geprobeerd jullie helpdesk te bellen, helaas lukt dit allemaal nog niet erg...dus vandaar via deze weg.
Mijn dochter van 12 gebruikt een simkaart met een bundel van 2000mb per maand. Ze heeft hier ruimschoots voldoende aan, echter zou ze 12 november in een tijdbestek van ongeveer 15 minuten een dataverbruik van bijna 6000mb hebben veroorzaakt met een rekening van 772 euro. Hiervoor zijn verder geen alarmen geweest...ik kreeg nagenoeg gelijktijdig een mailtje dat er hoog verbruik was gemeten en direct erna dat het account (gelukkig) geblokkeerd werd. Ik heb op haar telefoon gekeken en gezien dat ze filmpjes was kijken op tiktok op het moment (wat max 4mb per minuut zou kosten).
Mijn dochter is nog steeds aardig over haar toeren en zoals je zult begrijpen zijn wij ook enorm geschrokken. Ze had geen tiktok moeten gebruiken wanneer ze niet op een wifi zit, maar deze rekening lijkt me echt veel te extreem.
Graag hoor ik hoe dit in hemelsnaam zou kunnen en wat hieraan te doen valt, dit is in mijn ogen buitenproportioneel.
mvg,
Remco GB