Skip to main content
Ik heb vorige maand (oktober) geen melding gehad dat ik mijn internetbundel 100% had verbruikt waardoor ik heel erg over mijn bundel heen ben gegaan en dus ook een enorm factuur heb gekregen. Ik vind dit heel oneerlijk omdat ik zoals altijd reken op het sms'je wat ik normaal gesproken hoor te krijgen. Kan hier iets aan gedaan worden? Groetjes
Hoi veer.le, welkom op het Simyo forum 🙂



Wat vervelend dat je door het niet ontvangen van de waarschuwing-sms ineens tegen hoge kosten zit te kijken. Ik heb contact gehad met de IT-afdeling en die zien inderdaad terug dat deze niet zijn verzonden. Dit is niet helemaal de bedoeling en het is ook daarom onterecht dat je deze kosten moet betalen.



Ik corrigeer je factuur en haal alle verbruikskosten van internet van je factuur af 🙂. Ook hebben mijn collega's van de IT-afdeling het waarschuwingsprofiel op jouw aansluiting goed gezet. Dit zal dus de komende maand niet meer gebeuren!



Ben je blij met die oplossing 🙂?



Groetjes, Tiury
Ja, daar ben ik ontzettend blij mee!! Dank voor de goede en snelle service!



Groetjes, Veerle
Hoi veer.le,



Erg leuk om te horen dat je er blij mee bent 🙂. Ik heb de vergoeding inmiddels toegepast op je factuur!



Groetjes, Tiury

Reageer